Marketing Research in the Marketing Information System

The article defines the essence of the concept of marketing information, marketing research and a hierarchy of these concepts. The classification of marketing information, which has an applied focus on the creation of special databases, is analyzed. The essence of marketing research and their role i...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автори: Pedko, I., Hordiienko, V.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2019
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169030
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Marketing Research in the Marketing Information System / I. Pedko, V. Hordiienko // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 4 (58). — С. 138-143. — Бібліогр.: 13 назв. — англ.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine