Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання
У статті розглянуто актуальні питання організації маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Зазначено причини необхідності впровадження і використання методів та засобів сучасного маркетингу. Наведено складники та визначено окремі функціональні завдання маркетингової діяльності на пром...
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2020
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173851 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання / І.П. Фоміченко, О.О. Кондратенко, Т.Є. Руденко, М.А. Брант // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 3 (61). — С. 139-145. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |