Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання

У статті розглянуто актуальні питання організації маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Зазначено причини необхідності впровадження і використання методів та засобів сучасного маркетингу. Наведено складники та визначено окремі функціональні завдання маркетингової діяльності на пром...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2020
Автори: Фоміченко, І.П., Кондратенко, О.О., Руденко, Т.Є., Брант, М.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2020
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173851
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання / І.П. Фоміченко, О.О. Кондратенко, Т.Є. Руденко, М.А. Брант // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 3 (61). — С. 139-145. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-173851
record_format dspace
spelling irk-123456789-1738512020-12-24T01:26:43Z Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання Фоміченко, І.П. Кондратенко, О.О. Руденко, Т.Є. Брант, М.А. Маркетинг і логістика У статті розглянуто актуальні питання організації маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Зазначено причини необхідності впровадження і використання методів та засобів сучасного маркетингу. Наведено складники та визначено окремі функціональні завдання маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Розкрито етапи формування системи маркетингового менеджменту підприємства. Зазначено, що системний підхід до управління маркетингом підприємства передбачає використання маркетингових інструментів у процесі управління. Досліджено основні елементи системи маркетингового менеджменту підприємства. Визначено особливості та розкрито форми прояву особливостей організації маркетингової діяльності на промислових підприємствах у сучасних ринкових умовах. Виокремлено 3D-маркетинг як інновативний інструмент маркетингової діяльності, наведено сфери його застосування, переваги використання, а також характерні відмінності від традиційного маркетингу. В статье рассмотрены актуальные вопросы организации маркетинговой деятельности на промышленных предприятиях. Указаны причины необходимости внедрения и использования методов и средств современного маркетинга. Приведены составные части и определены отдельные функциональные задачи маркетинговой деятельности на промышленных предприятиях. Раскрыты этапы формирования системы маркетингового менеджмента предприятия. Указано, что системный подход к управлению маркетингом предприятия предусматривает использование маркетинговых инструментов в процессе управления. Исследованы основные элементы системы маркетингового менеджмента предприятия. Определены особенности и раскрыты формы проявления особенностей организации маркетинговой деятельности на промышленных предприятиях в современных рыночных условиях. Выделен 3D-маркетинг как инновационный инструмент маркетинговой деятельности, приведены сферы его применения, преимущества использования, а также характерные отличия от традиционного маркетинга. The article considers topical issues of organization of marketing activities at industrial enterprises. The reasons for the need to implement and use methods and tools of modern marketing are indicated. The components and separate functional tasks of marketing activity at industrial enterprises are given. The stages of formation of the marketing management system of the enterprise are revealed. It is noted that a systematic approach to marketing management of the enterprise involves the use of marketing tools in the management process. The main elements of the marketing management system of the enterprise are investigated. Peculiarities and forms of manifestation of peculiarities of marketing activity organization at industrial enterprises in modern market conditions are revealed. 3D-marketing as an innovative tool of marketing activity is singled out, the spheres of its application, advantages of use, and also characteristic differences from traditional marketing are resulted. 2020 Article Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання / І.П. Фоміченко, О.О. Кондратенко, Т.Є. Руденко, М.А. Брант // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 3 (61). — С. 139-145. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1817-3772 DOI: 10.12958/1817-3772-2020-3(61)-139-145 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173851 339.1:338.45 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг і логістика
Маркетинг і логістика
spellingShingle Маркетинг і логістика
Маркетинг і логістика
Фоміченко, І.П.
Кондратенко, О.О.
Руденко, Т.Є.
Брант, М.А.
Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання
Економічний вісник Донбасу
description У статті розглянуто актуальні питання організації маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Зазначено причини необхідності впровадження і використання методів та засобів сучасного маркетингу. Наведено складники та визначено окремі функціональні завдання маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Розкрито етапи формування системи маркетингового менеджменту підприємства. Зазначено, що системний підхід до управління маркетингом підприємства передбачає використання маркетингових інструментів у процесі управління. Досліджено основні елементи системи маркетингового менеджменту підприємства. Визначено особливості та розкрито форми прояву особливостей організації маркетингової діяльності на промислових підприємствах у сучасних ринкових умовах. Виокремлено 3D-маркетинг як інновативний інструмент маркетингової діяльності, наведено сфери його застосування, переваги використання, а також характерні відмінності від традиційного маркетингу.
format Article
author Фоміченко, І.П.
Кондратенко, О.О.
Руденко, Т.Є.
Брант, М.А.
author_facet Фоміченко, І.П.
Кондратенко, О.О.
Руденко, Т.Є.
Брант, М.А.
author_sort Фоміченко, І.П.
title Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання
title_short Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання
title_full Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання
title_fullStr Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання
title_full_unstemmed Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання
title_sort організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2020
topic_facet Маркетинг і логістика
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173851
citation_txt Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання / І.П. Фоміченко, О.О. Кондратенко, Т.Є. Руденко, М.А. Брант // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 3 (61). — С. 139-145. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT fomíčenkoíp organízacíâmarketingovoídíâlʹnostípromislovihpídpriêmstvusučasnihumovahgospodarûvannâ
AT kondratenkooo organízacíâmarketingovoídíâlʹnostípromislovihpídpriêmstvusučasnihumovahgospodarûvannâ
AT rudenkotê organízacíâmarketingovoídíâlʹnostípromislovihpídpriêmstvusučasnihumovahgospodarûvannâ
AT brantma organízacíâmarketingovoídíâlʹnostípromislovihpídpriêmstvusučasnihumovahgospodarûvannâ
first_indexed 2023-10-18T22:35:03Z
last_indexed 2023-10-18T22:35:03Z
_version_ 1796155898879541248