Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів)

У статті проаналізовано особливості формування німецькомовного кліпу, розглянуті компоненти та чинники, які впливають на сприйняття. Кліп розглядається не як універсальний, а як унікальний тип комунікаційного процесу. З’ясовано, що візуальний та звуковий компоненти підсилюють вербальний і вплив...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автор: Пєшкова, Т.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2016
Назва видання:Філологічний дискурс
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178583
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) / Т. Пєшкова // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2016. — Вип. 4. — С. 250-256. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine