Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів)
У статті проаналізовано особливості формування німецькомовного кліпу, розглянуті компоненти та чинники, які впливають на сприйняття. Кліп розглядається не як універсальний, а як унікальний тип комунікаційного процесу. З’ясовано, що візуальний та звуковий компоненти підсилюють вербальний і вплив...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2016
|
Назва видання: | Філологічний дискурс |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178583 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) / Т. Пєшкова // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2016. — Вип. 4. — С. 250-256. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-178583 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1785832021-02-28T01:26:11Z Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) Пєшкова, Т. Мовознавство У статті проаналізовано особливості формування німецькомовного кліпу, розглянуті компоненти та чинники, які впливають на сприйняття. Кліп розглядається не як універсальний, а як унікальний тип комунікаційного процесу. З’ясовано, що візуальний та звуковий компоненти підсилюють вербальний і впливають на нього образом, а не фактом, й у такий спосіб активізують його образне сприйняття, відтак формують комунікативний акт відповідь. У процесі дослідження виявлено, що в креалізованому текстовому комплексі музичного кліпу обидва компоненти (вербальний та зображальний) можуть виступати і як самостійні носії інформації про зміст пісні, і як взаємопов’язані, при цьому вербальний компонент кліпу не залежить від зображального, бо він має здібність функціонувати самостійно. The features of forming German language clip, consideres components and factors that influence on perception are analyzed in the article. The clip is examined not as universal, but as unique type of communication process. It is cleared out that visual and acoustic components intensify the verbal one and influence on it with the image, not with the fact, and thus they make the image perception more active, and form communicative actresponse. In the process of the research we found out that in the krealizeted text complex of music clip both components (verbal and visual) can be independent carriers of information about the content of the song, as well as they can be interconnected. Here the verbal component of the clip doesn’t depend on the visual one because it has the ability to function independently. 2016 Article Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) / Т. Пєшкова // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2016. — Вип. 4. — С. 250-256. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 2411-4146 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178583 811.112.2’42 uk Філологічний дискурс Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Мовознавство Мовознавство |
spellingShingle |
Мовознавство Мовознавство Пєшкова, Т. Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) Філологічний дискурс |
description |
У статті проаналізовано особливості формування
німецькомовного кліпу, розглянуті компоненти та чинники, які
впливають на сприйняття. Кліп розглядається не як універсальний,
а як унікальний тип комунікаційного процесу. З’ясовано, що
візуальний та звуковий компоненти підсилюють вербальний і
впливають на нього образом, а не фактом, й у такий спосіб активізують його образне сприйняття, відтак формують
комунікативний акт відповідь. У процесі дослідження виявлено, що в
креалізованому текстовому комплексі музичного кліпу обидва компоненти (вербальний та зображальний) можуть виступати і як
самостійні носії інформації про зміст пісні, і як взаємопов’язані, при
цьому вербальний компонент кліпу не залежить від зображального, бо він має здібність функціонувати самостійно. |
format |
Article |
author |
Пєшкова, Т. |
author_facet |
Пєшкова, Т. |
author_sort |
Пєшкова, Т. |
title |
Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) |
title_short |
Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) |
title_full |
Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) |
title_fullStr |
Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) |
title_full_unstemmed |
Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) |
title_sort |
комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) |
publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
publishDate |
2016 |
topic_facet |
Мовознавство |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178583 |
citation_txt |
Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) / Т. Пєшкова // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2016. — Вип. 4. — С. 250-256. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Філологічний дискурс |
work_keys_str_mv |
AT pêškovat komuníkativníosoblivostíkrealízovanogotekstunamateríalínímecʹkomovnihmuzičnihklípív |
first_indexed |
2023-10-18T22:46:22Z |
last_indexed |
2023-10-18T22:46:22Z |
_version_ |
1796156394829774848 |