Тенденції розвитку цифрового маркетингу як інноваційного інструменту управління підприємствами

У статті розглянуто особливості цифрового маркетингу в сучасних умовах господарювання. Наведені канали та основні методи цифрового маркетингу. Серед трендів 2018-2019 років виділено онлайн-відео, нативну рекламу, персоналізований контент, розумну рекламу з великими даними, розвиток спільнот. Визнач...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2020
Автори: Бєлікова, О.Ю., Фоміченко, І.П., Шашко, В.О., Ніколаєва, Ю.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2020
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178775
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Тенденції розвитку цифрового маркетингу як інноваційного інструменту управління підприємствами / О.Ю. Бєлікова, І.П. Фоміченко, В.О. Шашко, Ю.В. Ніколаєва // Вісник економічної науки України. — 2020. — № 2 (39). — С. 133-138. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine