Вплив маркетингових, фінансових та цифрових технологій на розвиток інфокомунікаційної сфери як складової інноваційної інфраструктури
У статті розглянуті основні складові інфокомунікаційної сфери. Розкрито сутність маркетингових, фінансових та цифрових технологій та їх вплив на розвиток інфокомунікаційної сфери. Проаналізовано фінансову, маркетингову та цифрову складову розвитку інформаційної комунікації. Визначено необхідність ро...
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2020
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178780 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Вплив маркетингових, фінансових та цифрових технологій на розвиток інфокомунікаційної сфери як складової інноваційної інфраструктури / О.М. Гуцалюк, Н.В. Гаврилова // Вісник економічної науки України. — 2020. — № 2 (39). — С. 166-171. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. |