Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій

Використання цифрових інструментів у маркетингових комунікаціях стало очевидною умовою успішного бізнесу. При цьому згідно із сучасною концепцією холістичного маркетингу призначення маркетингових комунікацій організації полягає у просуванні її бізнесу, яке включає не тільки просування її товарів і п...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2021
Автори: Заруба, В.Я., Парфентенко, І.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2021
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180026
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій / В.Я. Заруба, І.А. Парфентенко // Економіка промисловості. — 2021. — № 2 (94). — С. 125–140. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine