Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій
Використання цифрових інструментів у маркетингових комунікаціях стало очевидною умовою успішного бізнесу. При цьому згідно із сучасною концепцією холістичного маркетингу призначення маркетингових комунікацій організації полягає у просуванні її бізнесу, яке включає не тільки просування її товарів і п...
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | Заруба, В.Я., Парфентенко, І.А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2021
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180026 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій / В.Я. Заруба, І.А. Парфентенко // Економіка промисловості. — 2021. — № 2 (94). — С. 125–140. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Використання лізингу – перспективний шлях розвитку вугледобувної промисловості
за авторством: Мєшкова, В.С.
Опубліковано: (2012) -
Передумови, проблеми й загрози формування та використання експортного потенціалу машинобудівних підприємств
за авторством: Шелест, Є.О.
Опубліковано: (2013) -
Індустрія 4.0 та цифровізація економіки: можливості використання зарубіжного досвіду на промислових підприємствах України
за авторством: Брюховецька, Н.Ю., та інші
Опубліковано: (2020) -
Організаційні засади створення інформаційної підсистеми стратегічного управління в умовах гірничо-збагачувальних підприємств України
за авторством: Нусінов, В.Я., та інші
Опубліковано: (2012) -
Управління поведінкою економічних агентів на підприємствах із використанням інструментів штучного інтелекту
за авторством: Логвіненко, Б.І.
Опубліковано: (2022)