2025-02-22T16:32:04-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-180187%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T16:32:04-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-180187%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T16:32:04-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T16:32:04-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру)

У статті запропоновано авторську візію реалізації поліфонізму кінонаративу в документальних фільмах «Я кличу тебе» (2006), «Poeta Maximus» (2008), «Так ніхто не кохав» (2008) із серіалу «Гра долі». Зроблено висновок про наявність певної сюжетно- композиційної схеми організації аудіовізуального п...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ганжа, А.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут української мови НАН України 2019
Series:Культура слова
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180187
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!