2025-02-22T23:43:13-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-180187%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T23:43:13-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-180187%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T23:43:13-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T23:43:13-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру)

У статті запропоновано авторську візію реалізації поліфонізму кінонаративу в документальних фільмах «Я кличу тебе» (2006), «Poeta Maximus» (2008), «Так ніхто не кохав» (2008) із серіалу «Гра долі». Зроблено висновок про наявність певної сюжетно- композиційної схеми організації аудіовізуального п...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ганжа, А.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут української мови НАН України 2019
Series:Культура слова
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180187
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-180187
record_format dspace
spelling irk-123456789-1801872021-08-23T01:25:51Z Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру) Ганжа, А. Мова засобів масової комунікації У статті запропоновано авторську візію реалізації поліфонізму кінонаративу в документальних фільмах «Я кличу тебе» (2006), «Poeta Maximus» (2008), «Так ніхто не кохав» (2008) із серіалу «Гра долі». Зроблено висновок про наявність певної сюжетно- композиційної схеми організації аудіовізуального поліфонічного наративу в серіалі. Narratives in cinema text are seen as narratives of interrelated events occurring within specific space-time frames involving the author, narrator and characters. The intermedical nature of documentary filmmaking complicates its analysis in the coordinates of any research paradigm. However, among the universal categories of reception of film narratives, polyphonicism should be singled out as a means of creating a holistic view of a cultural product. The article offers the authorʼs vision of realization of the polyphonism of the film narrative in the documentaries “I Call You” (2006), “Poeta Maximus” (2008), “So No One Loved” (2008) from the series “Game of Fate”. It is concluded that there is a certain plot-compositional scheme of organization of audiovisual polyphonic narrative in the series. Among the specific figures of the screen narration in the analyzed documentary tapes we see transposition (eg, transition from the direct speech of the presenter to a voice-over commentary on a movie quote), overlay (simultaneous use of the “chronicle of the epoch” with the off - screen reading of an excerpt from an artistic text), photos and video snippets). 2019 Article Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру) / А. Ганжа // Культура слова. — 2019. — Вип. 90. — С. 150-164. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 0201-419X http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180187 81’38 uk Культура слова Інститут української мови НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Мова засобів масової комунікації
Мова засобів масової комунікації
spellingShingle Мова засобів масової комунікації
Мова засобів масової комунікації
Ганжа, А.
Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру)
Культура слова
description У статті запропоновано авторську візію реалізації поліфонізму кінонаративу в документальних фільмах «Я кличу тебе» (2006), «Poeta Maximus» (2008), «Так ніхто не кохав» (2008) із серіалу «Гра долі». Зроблено висновок про наявність певної сюжетно- композиційної схеми організації аудіовізуального поліфонічного наративу в серіалі.
format Article
author Ганжа, А.
author_facet Ганжа, А.
author_sort Ганжа, А.
title Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру)
title_short Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру)
title_full Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру)
title_fullStr Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру)
title_full_unstemmed Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру)
title_sort поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про п. тичину, м. рильського, в. сосюру)
publisher Інститут української мови НАН України
publishDate 2019
topic_facet Мова засобів масової комунікації
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180187
citation_txt Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру) / А. Ганжа // Культура слова. — 2019. — Вип. 90. — С. 150-164. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Культура слова
work_keys_str_mv AT ganžaa polífonízmopovídnostívdokumentalʹnomukínotekstínaprikladífílʹmívproptičinumrilʹsʹkogovsosûru
first_indexed 2023-10-18T22:49:26Z
last_indexed 2023-10-18T22:49:26Z
_version_ 1796156529611636736