2025-02-22T23:43:13-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-180187%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T23:43:13-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-180187%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T23:43:13-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T23:43:13-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру)
У статті запропоновано авторську візію реалізації поліфонізму кінонаративу в документальних фільмах «Я кличу тебе» (2006), «Poeta Maximus» (2008), «Так ніхто не кохав» (2008) із серіалу «Гра долі». Зроблено висновок про наявність певної сюжетно- композиційної схеми організації аудіовізуального п...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут української мови НАН України
2019
|
Series: | Культура слова |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180187 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-180187 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1801872021-08-23T01:25:51Z Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру) Ганжа, А. Мова засобів масової комунікації У статті запропоновано авторську візію реалізації поліфонізму кінонаративу в документальних фільмах «Я кличу тебе» (2006), «Poeta Maximus» (2008), «Так ніхто не кохав» (2008) із серіалу «Гра долі». Зроблено висновок про наявність певної сюжетно- композиційної схеми організації аудіовізуального поліфонічного наративу в серіалі. Narratives in cinema text are seen as narratives of interrelated events occurring within specific space-time frames involving the author, narrator and characters. The intermedical nature of documentary filmmaking complicates its analysis in the coordinates of any research paradigm. However, among the universal categories of reception of film narratives, polyphonicism should be singled out as a means of creating a holistic view of a cultural product. The article offers the authorʼs vision of realization of the polyphonism of the film narrative in the documentaries “I Call You” (2006), “Poeta Maximus” (2008), “So No One Loved” (2008) from the series “Game of Fate”. It is concluded that there is a certain plot-compositional scheme of organization of audiovisual polyphonic narrative in the series. Among the specific figures of the screen narration in the analyzed documentary tapes we see transposition (eg, transition from the direct speech of the presenter to a voice-over commentary on a movie quote), overlay (simultaneous use of the “chronicle of the epoch” with the off - screen reading of an excerpt from an artistic text), photos and video snippets). 2019 Article Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру) / А. Ганжа // Культура слова. — 2019. — Вип. 90. — С. 150-164. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 0201-419X http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180187 81’38 uk Культура слова Інститут української мови НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Мова засобів масової комунікації Мова засобів масової комунікації |
spellingShingle |
Мова засобів масової комунікації Мова засобів масової комунікації Ганжа, А. Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру) Культура слова |
description |
У статті запропоновано авторську візію реалізації поліфонізму
кінонаративу в документальних фільмах «Я кличу тебе» (2006),
«Poeta Maximus» (2008), «Так ніхто не кохав» (2008) із серіалу
«Гра долі». Зроблено висновок про наявність певної сюжетно-
композиційної схеми організації аудіовізуального поліфонічного
наративу в серіалі. |
format |
Article |
author |
Ганжа, А. |
author_facet |
Ганжа, А. |
author_sort |
Ганжа, А. |
title |
Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру) |
title_short |
Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру) |
title_full |
Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру) |
title_fullStr |
Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру) |
title_full_unstemmed |
Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру) |
title_sort |
поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про п. тичину, м. рильського, в. сосюру) |
publisher |
Інститут української мови НАН України |
publishDate |
2019 |
topic_facet |
Мова засобів масової комунікації |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180187 |
citation_txt |
Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру) / А. Ганжа // Культура слова. — 2019. — Вип. 90. — С. 150-164. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
series |
Культура слова |
work_keys_str_mv |
AT ganžaa polífonízmopovídnostívdokumentalʹnomukínotekstínaprikladífílʹmívproptičinumrilʹsʹkogovsosûru |
first_indexed |
2023-10-18T22:49:26Z |
last_indexed |
2023-10-18T22:49:26Z |
_version_ |
1796156529611636736 |