Tools of Decision Making in the Field of strategic advertisement of pharmaceutical Enterprises

Introduction. The evolution of the modern information and communication technologies contributes to enhancement of advertising strategies, as effective tools of pharmaceutical marketing. Problem Statement. The need to take into account the nonlinear dynamic nature of advertising processes and prese...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
Дата:2020
Автори: Burkynskyi, B.V., Sokolovska, Z.M., Alyokhin, A.B., Khumarova, N.I., Kapustyan, I.V.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Видавничий дім "Академперіодика" НАН України 2020
Назва видання:Наука та інновації
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/184831
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Tools of Decision Making in the Field of strategic advertisement of pharmaceutical Enterprises / B.V. Burkynskyi, Z.M. Sokolovska, A.B. Alyokhin, N.I. Khumarova, I.V. Kapustyan // Наука та інновації. — 2020. — Т. 16, № 2. — С. 20-32. — Бібліогр.: 30 назв. — англ.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine