Tools of Decision Making in the Field of strategic advertisement of pharmaceutical Enterprises
Introduction. The evolution of the modern information and communication technologies contributes to enhancement of advertising strategies, as effective tools of pharmaceutical marketing. Problem Statement. The need to take into account the nonlinear dynamic nature of advertising processes and prese...
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | , , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2020
|
Назва видання: | Наука та інновації |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/184831 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Tools of Decision Making in the Field of strategic advertisement of pharmaceutical Enterprises / B.V. Burkynskyi, Z.M. Sokolovska, A.B. Alyokhin, N.I. Khumarova, I.V. Kapustyan // Наука та інновації. — 2020. — Т. 16, № 2. — С. 20-32. — Бібліогр.: 30 назв. — англ. |