Відносини суб’єкт–об’єкт як "цілеспільний ефект" менеджменту

Вступ. Соціально-економічний устрій та структура економічного виробництва в Україні стають все більше підпорядкованими споживанню товарів і послуг. Проблематика. В окреслених умовах проблемою є те, що у більшості випадків вже економіка керує людиною, а не навпаки. Мета. Розроблення системного п...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2020
Main Authors: Морозов, О.Ф., Шевченко, М.М.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Видавничий дім "Академперіодика" НАН України 2020
Series:Наука та інновації
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/185473
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Відносини суб’єкт–об’єкт як "цілеспільний ефект" менеджменту / О.Ф. Морозов, М.М. Шевченко // Наука та інновації. — 2020. — Т. 16, № 6. — С. 28-35. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine