Амадей Гофман і Амадей Моцарт: іще раз про музичність романтичної прози
Досліджено тему музично-театральної основи жанровості та стилю Гофманової прози, зокрема вплив зінгшпілю Моцарта. Розглядаються контраст, різноманітність та різнохарактерність як принципи побудови дії та групування персонажів, маска та її емоційна моторика як спосіб розкриття психології героїв, “...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2012
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/189968 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Амадей Гофман і Амадей Моцарт: іще раз про музичність романтичної прози / Б. Шалагінов // Слово і Час. — 2012. — № 8. — С. 15-20. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. |