Analysis of Current Status in Service Level in Hotel Business in Azerbaijan
The most important details of hotel service quality standards are the legal document approved for standardization by the state authority and the application and mandatory use of standard methods in the hotel. Standard is an example, benchmark, model, and standard-technical document reflecting the pr...
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2022
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/190177 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Analysis of Current Status in Service Level in Hotel Business in Azerbaijan / N. Musayeva, B. Guliyeva // Економічний вісник Донбасу. — 2022. — № 4 (70). — С. 22-25. — Бібліогр.: 5 назв. — англ. |