Діалогізм як принцип сучасної комунікативної філософії освіти

У статті аналізується діалогізм як принцип сучасної комунікативної філософії освіти. Обґрунтовується доцільність поєднання секуляризованих етичних концепцій із сучасними проектами етики, зокрема з проектом практичної комунікативної філософії освіти....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2009
Автор: Панько, Н.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2009
Назва видання:Мультиверсум. Філософський альманах
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19080
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Діалогізм як принцип сучасної комунікативної філософії освіти / Н.М. Панько // Мультиверсум. Філософський альманах: Зб. наук. пр. — К., 2009. — Вип. 80. — С. 186-196. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine