Стратегія конкуренції як основа досягнення конкурентних переваг харчових підприємств

Досліджено поняття «стратегічне планування», стратегічний розвиток підприємств харчової промисловості. Визначено шляхи впровадження стратегічного планування на прикладі підприємств пивоварної галузі харчової промисловості....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Агеєва, І.М., Мілєва, М.Д.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2009
Назва видання:Економіка харчової промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19474
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стратегія конкуренції як основа досягнення конкурентних переваг харчових підприємств / І.М. Агеєва, М.Д. Мілєва // Економіка харчової промисловості. — 2009. — № 3. — С. 23-26. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine