2025-02-22T21:18:10-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-198058%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T21:18:10-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-198058%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T21:18:10-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T21:18:10-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Підходи до формування концепції організації маркетингового менеджменту та її реалізації на корпоративних підприємствах
Визначено, що маркетинговий менеджмент став невід’ємною складовою сучасного бізнесу. Маркетинговий менеджмент охоплює широкий спектр ідей та підходів до організації та впровадження маркетингових стратегій. Запропоновано авторське визначення маркетингового менеджменту як стратегічного процесу управл...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2023
|
Series: | Вісник економічної науки України |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/198058 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|