Підходи до формування концепції організації маркетингового менеджменту та її реалізації на корпоративних підприємствах
Визначено, що маркетинговий менеджмент став невід’ємною складовою сучасного бізнесу. Маркетинговий менеджмент охоплює широкий спектр ідей та підходів до організації та впровадження маркетингових стратегій. Запропоновано авторське визначення маркетингового менеджменту як стратегічного процесу управл...
Збережено в:
Дата: | 2023 |
---|---|
Автор: | Сиволап, Ю.Ю. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2023
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/198058 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Підходи до формування концепції організації маркетингового менеджменту та її реалізації на корпоративних підприємствах / Ю.Ю. Сиволап // Вісник економічної науки України. — 2023. — № 2 (45). — С. 200-209. — Бібліогр.: 30 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Методичні напрямки та заходи реалізації формування організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком корпоративних інтеграційних об’єднань
за авторством: Оу, В.
Опубліковано: (2023) -
Архітектурна модель та формування механізму концепції управління процесами корпоративної інтеграції
за авторством: Лінь, Ц.
Опубліковано: (2023) -
Можливості реалізації принципу змагальності сторін під час затримання особи: проблеми теорії і практики
за авторством: Мохонько, О.
Опубліковано: (2009) -
Правові аспекти формування фінансової системи місцевого самоврядування в Україні в контексті застосування міжнародних та європейських стандартів і врахування зарубіжного досвіду
за авторством: Писаренко, В.
Опубліковано: (2009) -
Міжнародна допомога відновленню Донецької області
за авторством: Беззубко, Ю.І.
Опубліковано: (2020)