Маркетингове позиціювання виставкової діяльності

У статті розглянуто процеси формування інституційних засад виставкової діяльності як одного зважливих інструментів маркетингової політики виробників та посередників на сучасному етапі розвитку ринкової інфраструктуриУкраїни...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Борисов, О.Г., Колеснікова, К.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2009
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19898
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетингове позиціювання виставкової діяльності / О.Г. Борисов, К.С. Колеснікова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 21-26. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine