Сторінки музичної україніки кінця XIX — поч. XX ст. в історико-культурному контексті
В рамках даної статті спробуємо оприлюднити і обгрунтувати тезу про необхідність максимального виявлення і розкриття саме українознавчого аспекту та виведення його на рівень науки про культуру — вітчизняну культурологію. Практичний здобуток пропонованої статті бачимо у доповненні та продовженні вже...
Збережено в:
| Дата: | 1992 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
1992
|
| Назва видання: | Народна творчість та етнографія |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/203409 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Сторінки музичної україніки кінця XIX — поч. XX ст. в історико-культурному контексті / О. Шевчук // Народна творчість та етнографія. — 1992. — № 1. — С. 16-23. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | В рамках даної статті спробуємо оприлюднити і обгрунтувати тезу про необхідність максимального виявлення і розкриття саме українознавчого аспекту та виведення його на рівень науки про культуру — вітчизняну культурологію.
Практичний здобуток пропонованої статті бачимо у доповненні та продовженні вже розпочатого українськими музикознавцями і, зокрема, фундаментальною працею «Історія української музики» (К., 1990, том III) та рядом монографічних досліджень М. Гордійчука, Л. Пархоменко, Т. Булат, М. Загайкевич, присвячених творчості й діяльності окремих композиторів, а також вивченню певних жанрів української музики цього періоду. |
|---|