Соціальна відповідальність через призму бізнес-культури та ділового спілкування: механізми реалізації в торгівлі та ресторанному бізнесі
Стаття присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад розробки та запровадження механізмів реалізації соціальної відповідальності в торговельному та ресторанному бізнесі через призму бізнес-культури та ділового спілкування. Розкрито теоретичні аспекти взаємозв’язку між поняттями «бізнес-культур...
Збережено в:
| Дата: | 2024 |
|---|---|
| Автори: | , , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2024
|
| Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/203496 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Соціальна відповідальність через призму бізнес-культури та ділового спілкування: механізми реалізації в торгівлі та ресторанному бізнесі / М.В. Семикіна, М.В. Бугаєва, Г.В. Савеленко // Управління економікою: теорія та практика: зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2024. — С. 111-130. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | Стаття присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад розробки та запровадження механізмів реалізації соціальної відповідальності в торговельному та ресторанному бізнесі через призму бізнес-культури та ділового спілкування. Розкрито теоретичні аспекти взаємозв’язку між поняттями «бізнес-культура», «ділове спілкування» та «соціальна відповідальність», спільне та відмінності. Систематизовано фактори, які впливають на формування соціально відповідального бізнесу з використанням інструментів бізнес-культури і ділового спілкування.
Визначено вплив внутрішньої і зовнішньої комунікації (ділового спілкування) на процес реалізації соціально значимих ініціатив і практик. Запропоновано розуміти механізм реалізації соціальної відповідальності як динамічну систему методів, засновану на взаємодії комунікаційних інструментів та корпоративних цінностей, спрямовану на інтеграцію етичних, соціальних та екологічних принципів у стратегічні та операційні процеси компанії, що забезпечує формування стійкого соціально відповідального бізнесу. Розкрито структуру механізму.
Розроблено алгоритм впровадження механізму соціальної відповідальності за допомогою інструментів бізнес-культури і ділового спілкування. Визначено та систематизовано види механізмів реалізації соціальної відповідальності за допомогою інструментів ділового спілкування та бізнес-культури. Наведено приклади впровадження в практику українського торговельного та ресторанного бізнесу механізму соціальної відповідальності за допомогою інструментів бізнес-культури і ділового спілкування. |
|---|