Соціальна відповідальність через призму бізнес-культури та ділового спілкування: механізми реалізації в торгівлі та ресторанному бізнесі

Стаття присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад розробки та запровадження механізмів реалізації соціальної відповідальності в торговельному та ресторанному бізнесі через призму бізнес-культури та ділового спілкування. Розкрито теоретичні аспекти взаємозв’язку між поняттями «бізнес-культур...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2024
Main Authors: Семикіна, М.В., Бугаєва, М.В., Савеленко, Г.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2024
Series:Управління економікою: теорія та практика
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/203496
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Соціальна відповідальність через призму бізнес-культури та ділового спілкування: механізми реалізації в торгівлі та ресторанному бізнесі / М.В. Семикіна, М.В. Бугаєва, Г.В. Савеленко // Управління економікою: теорія та практика: зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2024. — С. 111-130. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine