Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки

У статті розглянуто стратегічні підходи до розвитку організаційно-комунікаційних систем (ОКС) підприємств у контексті мінливого ринкового середовища, зростаючої конкуренції та впливу поведінкової економіки. Проаналізовано ключові чинники, що визначають ефективність комунікацій зі споживачами, зокрем...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2024
Автори: Гуцалюк, О.М., Богутенко Ю.А., Коловоротний С.А., Кузьм’як Ю.Й.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2024
Назва видання:Управління економікою: теорія та практика
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/203530
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки / О.М. Гуцалюк, Ю.А. Богутенко, С.А. Коловоротний, Ю.Й. Кузьм’як // Управління економікою: теорія та практика: зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2024. — С. 52-61. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine