Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки

У статті розглянуто стратегічні підходи до розвитку організаційно-комунікаційних систем (ОКС) підприємств у контексті мінливого ринкового середовища, зростаючої конкуренції та впливу поведінкової економіки. Проаналізовано ключові чинники, що визначають ефективність комунікацій зі споживачами, зокрем...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2024
Автори: Гуцалюк, О.М., Богутенко Ю.А., Коловоротний С.А., Кузьм’як Ю.Й.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2024
Назва видання:Управління економікою: теорія та практика
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/203530
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки / О.М. Гуцалюк, Ю.А. Богутенко, С.А. Коловоротний, Ю.Й. Кузьм’як // Управління економікою: теорія та практика: зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2024. — С. 52-61. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-203530
record_format dspace
fulltext
spelling irk-123456789-2035302025-08-29T10:17:56Z Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки Strategizing the development of organizational and communication systems of enterprises with consumers in the context of a changing environment, competition and behavioral economics Гуцалюк, О.М. Богутенко Ю.А. Коловоротний С.А. Кузьм’як Ю.Й. У статті розглянуто стратегічні підходи до розвитку організаційно-комунікаційних систем (ОКС) підприємств у контексті мінливого ринкового середовища, зростаючої конкуренції та впливу поведінкової економіки. Проаналізовано ключові чинники, що визначають ефективність комунікацій зі споживачами, зокрема цифровізацію, персоналізацію взаємодії та використання сучасних технологій, таких як CRM-системи, штучний інтелект, великі дані та омніканальні стратегії. Окрему увагу приділено впровадженню поведінкових стратегій у процеси комунікації підприємств, включаючи застосування принципів соціального доказу, ефекту дефіциту та когнітивних упереджень. Запропоновано моделі розвитку ОКС, які забезпечують адаптацію бізнесу до динамічних змін ринку та підвищення рівня лояльності споживачів. Результати дослідження підтверджують, що стратегічний підхід до розвитку ОКС, заснований на цифрових технологіях та поведінкових механізмах, сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств і створює передумови для їхнього сталого розвитку. Перспективи подальших досліджень полягають у розробці організаційно-економічного механізму управління взаємовідносинами зі споживачами в контексті маркетингової стратегії підприємств в умовах інформаційної економіки. The article considers strategic approaches to the development of organizational and communication systems (OCS) of enterprises in the context of a changing market environment, growing competition and the influence of behavioral economics. The key factors that determine the effectiveness of communications with consumers are analyzed, in particular digitalization, personalization of interaction and the use of modern technologies, such as CRM systems, artificial intelligence, big data and omnichannel strategies. Special attention is paid to the implementation of behavioral strategies in the processes of enterprise communication, including the application of the principles of social proof, the scarcity effect and cognitive biases. Models of OCS development are proposed that ensure business adaptation to dynamic market changes and increase the level of consumer loyalty. The results of the study confirm that a strategic approach to the development of OSS, based on digital technologies and behavioral mechanisms, contributes to increasing the competitiveness of enterprises and creates the prerequisites for their sustainable development. Prospects for further research are to develop an organizational and economic mechanism for managing relationships with consumers in the context of the marketing strategy of enterprises in the information economy. 2024 Article Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки / О.М. Гуцалюк, Ю.А. Богутенко, С.А. Коловоротний, Ю.Й. Кузьм’як // Управління економікою: теорія та практика: зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2024. — С. 52-61. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 2221-1187 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/203530 005.21:658:339 https://doi.org/10.37405/2221-1187.2024.52-61 uk Управління економікою: теорія та практика application/pdf Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У статті розглянуто стратегічні підходи до розвитку організаційно-комунікаційних систем (ОКС) підприємств у контексті мінливого ринкового середовища, зростаючої конкуренції та впливу поведінкової економіки. Проаналізовано ключові чинники, що визначають ефективність комунікацій зі споживачами, зокрема цифровізацію, персоналізацію взаємодії та використання сучасних технологій, таких як CRM-системи, штучний інтелект, великі дані та омніканальні стратегії. Окрему увагу приділено впровадженню поведінкових стратегій у процеси комунікації підприємств, включаючи застосування принципів соціального доказу, ефекту дефіциту та когнітивних упереджень. Запропоновано моделі розвитку ОКС, які забезпечують адаптацію бізнесу до динамічних змін ринку та підвищення рівня лояльності споживачів. Результати дослідження підтверджують, що стратегічний підхід до розвитку ОКС, заснований на цифрових технологіях та поведінкових механізмах, сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств і створює передумови для їхнього сталого розвитку. Перспективи подальших досліджень полягають у розробці організаційно-економічного механізму управління взаємовідносинами зі споживачами в контексті маркетингової стратегії підприємств в умовах інформаційної економіки.
format Article
author Гуцалюк, О.М.
Богутенко Ю.А.
Коловоротний С.А.
Кузьм’як Ю.Й.
spellingShingle Гуцалюк, О.М.
Богутенко Ю.А.
Коловоротний С.А.
Кузьм’як Ю.Й.
Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки
Управління економікою: теорія та практика
author_facet Гуцалюк, О.М.
Богутенко Ю.А.
Коловоротний С.А.
Кузьм’як Ю.Й.
author_sort Гуцалюк, О.М.
title Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки
title_short Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки
title_full Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки
title_fullStr Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки
title_full_unstemmed Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки
title_sort стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2024
url https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/203530
citation_txt Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки / О.М. Гуцалюк, Ю.А. Богутенко, С.А. Коловоротний, Ю.Й. Кузьм’як // Управління економікою: теорія та практика: зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2024. — С. 52-61. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Управління економікою: теорія та практика
work_keys_str_mv AT gucalûkom strateguvannârozvitkuorganízacíjnokomuníkacíjnihsistempídpriêmstvzíspoživačamivumovahmínlivogoseredoviŝakonkurencíítapovedínkovoíekonomíki
AT bogutenkoûa strateguvannârozvitkuorganízacíjnokomuníkacíjnihsistempídpriêmstvzíspoživačamivumovahmínlivogoseredoviŝakonkurencíítapovedínkovoíekonomíki
AT kolovorotnijsa strateguvannârozvitkuorganízacíjnokomuníkacíjnihsistempídpriêmstvzíspoživačamivumovahmínlivogoseredoviŝakonkurencíítapovedínkovoíekonomíki
AT kuzʹmâkûj strateguvannârozvitkuorganízacíjnokomuníkacíjnihsistempídpriêmstvzíspoživačamivumovahmínlivogoseredoviŝakonkurencíítapovedínkovoíekonomíki
AT gucalûkom strategizingthedevelopmentoforganizationalandcommunicationsystemsofenterpriseswithconsumersinthecontextofachangingenvironmentcompetitionandbehavioraleconomics
AT bogutenkoûa strategizingthedevelopmentoforganizationalandcommunicationsystemsofenterpriseswithconsumersinthecontextofachangingenvironmentcompetitionandbehavioraleconomics
AT kolovorotnijsa strategizingthedevelopmentoforganizationalandcommunicationsystemsofenterpriseswithconsumersinthecontextofachangingenvironmentcompetitionandbehavioraleconomics
AT kuzʹmâkûj strategizingthedevelopmentoforganizationalandcommunicationsystemsofenterpriseswithconsumersinthecontextofachangingenvironmentcompetitionandbehavioraleconomics
first_indexed 2025-09-17T05:21:43Z
last_indexed 2025-09-17T05:21:43Z
_version_ 1844167706337607680