Українська шкільна драма ХVІІ–ХVІІІ століть: проблема інтерпретації музичного компонента
У статті йдеться про те, що поява шкільного театру в Україні наприкінці ХVІ ст. була результатом формування української культури відкритого типу і створення умов зближення та її взаємодії з «латинськими» культурами. Це проявилося у школі нового типу – слов’яно-греко-латинській, в якій запровадили шк...
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
2020
|
| Назва видання: | Народна творчість та етнологія |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/204245 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Українська шкільна драма ХVІІ–ХVІІІ століть: проблема інтерпретації музичного компонента / Л. Корній // Народна творчість та етнологія. — 2020. — № 4. — С. 102-113. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |