Измеримые многозначные отображения и их селекторы в динамических играх преследования
Викладено загальний метод розв’язування квазілінійних ігрових задач переслідування. Він базується на методі розв’язувальних функцій. Запропонована схема охоплює широке коло конфліктнокерованих функціональнодиферен- ціальних систем. Аналіз різних форм розв’язувальних функцій дозволяє з’ясувати необхі...
Gespeichert in:
| Datum: | 2006 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Russian |
| Veröffentlicht: |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
2006
|
| Schriftenreihe: | Проблемы управления и информатики |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/206754 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Измеримые многозначные отображения и их селекторы в динамических играх преследования / А.А. Чикрий, И.С. Раппопорт // Проблемы управления и информатики. — 2006. — № 1-2. — С. 60-70. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. |