Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечётких баз знаний
Запропоновано модель конкурентоспроможності марочного товару, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 нечітких правила типу <Якщо —тоді>. Показано можливості застосування моделі для управління конкурентоспроможністю марочного товару. Поставлена задача навчання нечіткої моделі конк...
Збережено в:
| Дата: | 2006 |
|---|---|
| Автори: | , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Russian |
| Опубліковано: |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
2006
|
| Назва видання: | Проблемы управления и информатики |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/206886 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечётких баз знаний / С.Д. Штовба, Е.В. Штовба // Проблемы управления и информатики. — 2006. — № 4. — С. 147-156. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |