Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечётких баз знаний

Запропоновано модель конкурентоспроможності марочного товару, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 нечітких правила типу <Якщо —тоді>. Показано можливості застосування моделі для управління конкурентоспроможністю марочного товару. Поставлена задача навчання нечіткої моделі конк...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автори: Штовба, С.Д., Штовба, Е.В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2006
Назва видання:Проблемы управления и информатики
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/206886
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечётких баз знаний / С.Д. Штовба, Е.В. Штовба // Проблемы управления и информатики. — 2006. — № 4. — С. 147-156. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine