Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечётких баз знаний

Запропоновано модель конкурентоспроможності марочного товару, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 нечітких правила типу <Якщо —тоді>. Показано можливості застосування моделі для управління конкурентоспроможністю марочного товару. Поставлена задача навчання нечіткої моделі конк...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2006
Hauptverfasser: Штовба, С.Д., Штовба, Е.В.
Format: Artikel
Sprache:Russian
Veröffentlicht: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2006
Schriftenreihe:Проблемы управления и информатики
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/206886
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечётких баз знаний / С.Д. Штовба, Е.В. Штовба // Проблемы управления и информатики. — 2006. — № 4. — С. 147-156. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Ähnliche Einträge