Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечётких баз знаний

Запропоновано модель конкурентоспроможності марочного товару, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 нечітких правила типу <Якщо —тоді>. Показано можливості застосування моделі для управління конкурентоспроможністю марочного товару. Поставлена задача навчання нечіткої моделі конк...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2006
Main Authors: Штовба, С.Д., Штовба, Е.В.
Format: Article
Language:Russian
Published: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2006
Series:Проблемы управления и информатики
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/206886
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечётких баз знаний / С.Д. Штовба, Е.В. Штовба // Проблемы управления и информатики. — 2006. — № 4. — С. 147-156. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Similar Items