Центр обработки вызовов как система массового обслуживания с возвращениями

Розглянуто процес функціонування центру обробки викликів. Побудовано аналітичну та статистичну моделі функціонування ЦОВ як системи масового обслуговування типу M / M / c / 0 з поверненнями та втратами. Потік повернень впливає на показники ефективності функціонування ЦОВ. Статистична модель...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автори: Коба, Е.В., Пустовая, С.В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2007
Назва видання:Проблемы управления и информатики
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/206989
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Центр обработки вызовов как система массового обслуживания с возвращениями / Е.В. Коба, С.В. Пустовая // Проблемы управления и информатики. — 2007. — № 3. — С. 103-112. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine