Центр обработки вызовов как система массового обслуживания с возвращениями

Розглянуто процес функціонування центру обробки викликів. Побудовано аналітичну та статистичну моделі функціонування ЦОВ як системи масового обслуговування типу M / M / c / 0 з поверненнями та втратами. Потік повернень впливає на показники ефективності функціонування ЦОВ. Статистична модель...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2007
Main Authors: Коба, Е.В., Пустовая, С.В.
Format: Article
Language:Russian
Published: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2007
Series:Проблемы управления и информатики
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/206989
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Центр обработки вызовов как система массового обслуживания с возвращениями / Е.В. Коба, С.В. Пустовая // Проблемы управления и информатики. — 2007. — № 3. — С. 103-112. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Description
Summary:Розглянуто процес функціонування центру обробки викликів. Побудовано аналітичну та статистичну моделі функціонування ЦОВ як системи масового обслуговування типу M / M / c / 0 з поверненнями та втратами. Потік повернень впливає на показники ефективності функціонування ЦОВ. Статистична модель ЦОВ побудована на основі методу МонтеКарло. Наведено алгоритм статистичного моделювання ЦОВ, визначено та виведено основні показники ефективності його функціонування. Наведено деякі графічні залежності.