Розробка комплексної стратегії маркетингового ціноутворення в умовах конкурентного ринку

Статтю присвячено розробці комплексної стратегії маркетингового ціноутворення в умовах конкурентного ринку. Метою дослідження виступає аналіз, узагальнення та удосконалення наявного теоретико-методичного забезпечення маркетингового ціноутворення в умовах конкурентного ринку. В статті розглянуто осно...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2025
Автори: Євтушок, О.В., Богданова, М.В., Демянчик, Ю.В., Піх, М.З., Лейзерович, Р.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2025
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/207084
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розробка комплексної стратегії маркетингового ціноутворення в умовах конкурентного ринку / О.В. Євтушок, М.В. Богданова, Ю.В. Демянчик, М.З. Піх, Р.О. Лейзерович // Економічний вісник Донбасу. — 2025. — № 2 (80). — С. 70-77. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine