Управління якістю процесу створення споживчої цінності на підприємстві

Стаття присвячена дослідженню управління якістю процесу створення споживчої цінності на підприємстві. Запропоновано класифікацію процесів діяльності на підприємстві й матрицю формування якості процесу створення цінності, за допомогою якої можна визначити чотири зони формування якості на підприємст...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Бєзгін, К.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/20846
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Управління якістю процесу створення споживчої цінності на підприємстві / К. Бєзгін // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 8-12. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Стаття присвячена дослідженню управління якістю процесу створення споживчої цінності на підприємстві. Запропоновано класифікацію процесів діяльності на підприємстві й матрицю формування якості процесу створення цінності, за допомогою якої можна визначити чотири зони формування якості на підприємстві: зона 1 - якість організаційно-управлінських процесів; зона 2 - якість когнітивно-компетентнісних процесів; зона 3 - якість техніко- технологічних процесів; зона 4 - якість процесів взаємодії.