Людський фактор на підприємствах роздрібної торгівлі

У статті виконано огляд та аналіз і подано авторське бачення сутності поняття "людський фактор", визначено його особливості на підприємствах роздрібної торгівлі при антикризовому управлінні. Структуровано якості персоналу за фазами розвитку кризи та етапами антикризового управління на підп...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2010
Автор: Забродська, Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/20892
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Людський фактор на підприємствах роздрібної торгівлі / Г.Забродська // Схід. — 2010. — № 1 (101). — С. 69-74. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine