Людський фактор на підприємствах роздрібної торгівлі
У статті виконано огляд та аналіз і подано авторське бачення сутності поняття "людський фактор", визначено його особливості на підприємствах роздрібної торгівлі при антикризовому управлінні. Структуровано якості персоналу за фазами розвитку кризи та етапами антикризового управління на підп...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | Забродська, Г. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/20892 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Людський фактор на підприємствах роздрібної торгівлі / Г.Забродська // Схід. — 2010. — № 1 (101). — С. 69-74. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Забродська, Г.
Опубліковано: (2010) -
Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Чорна, М.
Опубліковано: (2010) -
Інформаційне забезпечення управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Височин, І.
Опубліковано: (2011) -
Система оцінки ефективності цінової політики підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Власова, Н., та інші
Опубліковано: (2010) -
Концептуальна модель оцінки інвестиційного потенціалу підприємства роздрібної торгівлі
за авторством: Жувагіна, І.
Опубліковано: (2011)