Определение количества операторов call-центра

Наведено розрахунок оптимальної кількості операторів call-центру, що розглядається як система масового обслуговування типу M/M/m з обмеженим часом перебування у черзі. Виведено формули для показників ефективності функціонування і розроблено програму визначення оптимальної кількості робочих місць....

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2008
Hauptverfasser: Коба, Е.В., Пустовая, С.В.
Format: Artikel
Sprache:Russian
Veröffentlicht: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2008
Schriftenreihe:Проблемы управления и информатики
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/209400
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Определение количества операторов call-центра / Е.В. Коба, С.В. Пустовая // Проблемы управления и информатики. — 2008. — № 6. — С. 80-88. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine