Определение количества операторов call-центра

Наведено розрахунок оптимальної кількості операторів call-центру, що розглядається як система масового обслуговування типу M/M/m з обмеженим часом перебування у черзі. Виведено формули для показників ефективності функціонування і розроблено програму визначення оптимальної кількості робочих місць....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автори: Коба, Е.В., Пустовая, С.В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2008
Назва видання:Проблемы управления и информатики
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/209400
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Определение количества операторов call-центра / Е.В. Коба, С.В. Пустовая // Проблемы управления и информатики. — 2008. — № 6. — С. 80-88. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси