Когнітивні моделі та концепції інтелектуалізації процесів профорієнтованого навчання в області оперативного управління
В статті на основі когнітивної технології і теорії систем розглянуто процедури формування рішень на управління виробничими об’єктами та відповідні їм структурні організаційні схеми процесів навчання, що дає змогу формувати ефективні навчальні предметно-орієнтовані програми....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , , , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України
2010
|
Назва видання: | Моделювання та інформаційні технології |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21842 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Когнітивні моделі та концепції інтелектуалізації процесів профорієнтованого навчання в області оперативного управління / Л. Сікора, М. Антоник, Р. Федчишин, М. Поліщук, Г. Левицька, Н. Друк // Моделювання та інформаційні технології: Зб. наук. пр. — К.: ІПМЕ ім. Г.Є.Пухова НАН України, 2010. — Вип. 56. — С. 223-236. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |