Когнітивні моделі та концепції інтелектуалізації процесів профорієнтованого навчання в області оперативного управління

В статті на основі когнітивної технології і теорії систем розглянуто процедури формування рішень на управління виробничими об’єктами та відповідні їм структурні організаційні схеми процесів навчання, що дає змогу формувати ефективні навчальні предметно-орієнтовані програми....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Сікора, Л., Антоник, М., Федчишин, Р., Поліщук, М., Левицька, Г., Друк, Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України 2010
Назва видання:Моделювання та інформаційні технології
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21842
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Когнітивні моделі та концепції інтелектуалізації процесів профорієнтованого навчання в області оперативного управління / Л. Сікора, М. Антоник, Р. Федчишин, М. Поліщук, Г. Левицька, Н. Друк // Моделювання та інформаційні технології: Зб. наук. пр. — К.: ІПМЕ ім. Г.Є.Пухова НАН України, 2010. — Вип. 56. — С. 223-236. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси