2025-02-23T14:53:56-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-21842%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T14:53:56-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-21842%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T14:53:56-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T14:53:56-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Когнітивні моделі та концепції інтелектуалізації процесів профорієнтованого навчання в області оперативного управління
В статті на основі когнітивної технології і теорії систем розглянуто процедури формування рішень на управління виробничими об’єктами та відповідні їм структурні організаційні схеми процесів навчання, що дає змогу формувати ефективні навчальні предметно-орієнтовані програми....
Saved in:
Main Authors: | , , , , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України
2010
|
Series: | Моделювання та інформаційні технології |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21842 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Be the first to leave a comment!