Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі
У статті розглянуто основні методичні підходи до аналізу зовнішніх і внутрішніх умов формування людського фактора. Запропонована методика аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі на макро-, мезо-, мікро- й особистісному рівнях. Запропонова...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22161 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі / Г. Забродська // Схід. — 2010. — № 5 (105). — С. 27-33. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |