Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі

У статті розглянуто основні методичні підходи до аналізу зовнішніх і внутрішніх умов формування людського фактора. Запропонована методика аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі на макро-, мезо-, мікро- й особистісному рівнях. Запропонова...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Забродська, Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22161
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі / Г. Забродська // Схід. — 2010. — № 5 (105). — С. 27-33. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine