Ідентифікація типів та оцінка ефективності цінової політики підприємств торгівлі

Удосконалено методичний інструментарій оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівлі, обґрунтовано та визначено систему критеріїв оцінки ефективності цінової політики підприємств роздрібної торгівлі, що функціонують на ринку продовольчих товарів. Розроблено технологію процесу оцінюван...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Власова, Н., Дядюк, М., Голованьова, С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22409
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Ідентифікація типів та оцінка ефективності цінової політики підприємств торгівлі / М. Дядюк, Н. Власова, С. Голованьова // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 13-17. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine