Ідентифікація типів та оцінка ефективності цінової політики підприємств торгівлі
Удосконалено методичний інструментарій оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівлі, обґрунтовано та визначено систему критеріїв оцінки ефективності цінової політики підприємств роздрібної торгівлі, що функціонують на ринку продовольчих товарів. Розроблено технологію процесу оцінюван...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22409 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Ідентифікація типів та оцінка ефективності цінової політики підприємств торгівлі / М. Дядюк, Н. Власова, С. Голованьова // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 13-17. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |