Принципы организации питания проводников пассажирских вагонов поездов дальнего следования

Гігієнічні критерії підвищення комфортності передбачають необхідність рішення питань організації харчування, не тільки пасажирів, але і працівників локомотивних і потягів бригад. Харчування провідників пасажирських потягів розглядалося у зв'язку з характером праці і особливостями побутової і с...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автор: Трошина, М.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України 2006
Назва видання:Актуальні проблеми транспортної медицини
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22759
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Принципы организации питания проводников пассажирских вагонов поездов дальнего следования / М.Ю. Трошина // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2006. — № 1. — С. 95-101. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Гігієнічні критерії підвищення комфортності передбачають необхідність рішення питань організації харчування, не тільки пасажирів, але і працівників локомотивних і потягів бригад. Харчування провідників пасажирських потягів розглядалося у зв'язку з характером праці і особливостями побутової і санітарно - гігієнічної обстановки, в якій проходить їх трудова діяльність. Раціональною може бути комбінація способів: одноразовий прийом гарячої їжі (умовно обід) у вагоні - ресторані, а дві інші - з скомплектованих наборів в ланч-боксах. Час їди залежить від графіку руху потягу і виконання функціональних трудових обов'язків провідників даного маршруту. Один прийом їжи повинен бути розрахований для провідників, що знаходяться в дорозі 8 - 15 годин. Два прийому їди (добовий раціон) харчування рекомендується для провідників, що знаходяться в дорозі 16-24 годин, триразове харчування - на 25-36 годин. Раціони харчування провідників в дорозі були розроблені з участю фахівців Інституту харчування РАМН з урахуванням сучасних поглядів науки про харчування і вимог санітарних норм і правил переробки, зберігання і реалізації харчових продуктів, блюд і кулінарних виробів. Співробітниками інституту спільно з фахівцями інституту харчування були розроблені зразкові 3-х денні меню, а також набори готових продуктів і блюд, скомплектовані в раціони харчування і видаються в індивідуальній розфасовці в компактній формі і посуді. Таким чином, вперше розроблені збалансовані харчові раціони для працівників бригад потягів; визначені енерговитрати, і потреба в харчових речовинах.