Принципы организации питания проводников пассажирских вагонов поездов дальнего следования
Гігієнічні критерії підвищення комфортності передбачають необхідність рішення питань організації харчування, не тільки пасажирів, але і працівників локомотивних і потягів бригад. Харчування провідників пасажирських потягів розглядалося у зв'язку з характером праці і особливостями побутової і с...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
2006
|
Назва видання: | Актуальні проблеми транспортної медицини |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22759 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Принципы организации питания проводников пассажирских вагонов поездов дальнего следования / М.Ю. Трошина // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2006. — № 1. — С. 95-101. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Гігієнічні критерії підвищення комфортності передбачають необхідність рішення питань організації харчування, не тільки пасажирів, але і працівників локомотивних і потягів бригад.
Харчування провідників пасажирських потягів розглядалося у зв'язку з характером праці і особливостями побутової і санітарно
- гігієнічної обстановки, в якій проходить їх трудова діяльність.
Раціональною може бути комбінація способів: одноразовий прийом гарячої їжі (умовно обід) у вагоні - ресторані, а дві інші
- з скомплектованих наборів в ланч-боксах.
Час їди залежить від графіку руху потягу і виконання функціональних трудових обов'язків провідників даного маршруту. Один прийом їжи повинен бути розрахований для провідників, що знаходяться в дорозі 8 - 15 годин. Два прийому їди (добовий раціон) харчування рекомендується для провідників, що знаходяться в дорозі 16-24 годин, триразове харчування - на 25-36 годин.
Раціони харчування провідників в дорозі були розроблені з участю фахівців Інституту харчування РАМН з урахуванням сучасних поглядів науки про харчування і вимог санітарних норм і правил переробки, зберігання і реалізації харчових продуктів, блюд і кулінарних виробів. Співробітниками інституту спільно з фахівцями інституту харчування були розроблені зразкові 3-х денні меню, а також набори готових продуктів і блюд, скомплектовані в раціони харчування і видаються в індивідуальній розфасовці в компактній формі і посуді.
Таким чином, вперше розроблені збалансовані харчові раціони для працівників бригад потягів; визначені енерговитрати, і потреба в харчових речовинах. |
---|