Методы реализации услуг на борту воздушного судна

Представлена нова технологія обслуговування пасажирів, у тому числі реалізація послуг у літаку. Сформульовані вимоги до професыйних якостей сучасного бортпровідника. Запропонований алгоритм формування попиту на транспортні послуги. Ключові слова: сервісне обслуговування, реалізація послуг, формуванн...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Матросова, Л.Н., Юрченко, Н.Н.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22977
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Методы реализации услуг на борту воздушного судна / Л.Н. Матросова, Н.Н. Юрченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 118-122. — Бібліогр.: 11 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine