Методы реализации услуг на борту воздушного судна
Представлена нова технологія обслуговування пасажирів, у тому числі реалізація послуг у літаку. Сформульовані вимоги до професыйних якостей сучасного бортпровідника. Запропонований алгоритм формування попиту на транспортні послуги. Ключові слова: сервісне обслуговування, реалізація послуг, формуванн...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автори: | Матросова, Л.Н., Юрченко, Н.Н. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2009
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22977 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методы реализации услуг на борту воздушного судна / Л.Н. Матросова, Н.Н. Юрченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 118-122. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Сучасні принципи ціноутворення на послуги пасажирського авіаційного транспорту
за авторством: Матросова, Л.М., та інші
Опубліковано: (2009) -
Підтримка розвитку малого підприємництва на ринку побутових послуг
за авторством: Лисюк, В.М., та інші
Опубліковано: (2013) -
Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг
за авторством: Стеблюк, Н.Ф., та інші
Опубліковано: (2019) -
Удосконалення інституційних механізмів узгодження інтересів малого підприємництва, держави та суспільства
за авторством: Шлафман, Н.Л.
Опубліковано: (2014) -
Вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на конкурентоспроможність підприємств легкої промисловості
за авторством: Зайцева, Л.О.
Опубліковано: (2013)