Підприємство в інформаційну епоху

У статті розкривається стратегія розвитку ІСУ для сучасного підприємства, що визначається, у першу чергу, цілями її функціонування, а також існуючими можливостями й обмеженнями, методами й способами побудови системи управління й функціонування для всіх її учасників. Ключові слова: підприємство, інфо...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Скачек, Л.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23176
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Підприємство в інформаційну епоху / Л.М. Скачек // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 192-195. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine