Підприємство в інформаційну епоху
У статті розкривається стратегія розвитку ІСУ для сучасного підприємства, що визначається, у першу чергу, цілями її функціонування, а також існуючими можливостями й обмеженнями, методами й способами побудови системи управління й функціонування для всіх її учасників. Ключові слова: підприємство, інфо...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2009
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23176 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Підприємство в інформаційну епоху / Л.М. Скачек // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 192-195. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!