Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі

Здоров’я нації — базовий чинник стратегічного розвитку держави. Стан здоров’я українців є незадовільним, тому пріоритетною у державі стає програма реформування медичної галузі. У статті проаналізовано з позицій маркетингу заходи, що плануються у зв’язку з упровадженням реформи. Розглянуті сегментаці...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2011
Main Author: Артюхіна, М.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24092
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі / М.В. Артюхіна // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 135-137. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine